Zoeken in deze blog

woensdag 14 januari 2009

13/01/09 UPB My Team FC 0 - 1 Pahang FA (Stadium MBPJ, Petaling Jaya - 300 Toeschouwers)









Na mijn debacle van gisteren kon het vandaag alleen maar beter worden en vertrok ik volle moed richting Petaling Jaya. Een voorstad van Kuala Lumpur om deze wedstrijd te bekijken in de Maleisische Super League (1ste klasse). Wat me gisteren amper of niet lukte was vandaag dan weer geen probleem. Ik geraakte heel vlot bij het stadion maar weer tot mijn grote verbazing was er amper interesse voor deze wedstrijd. Ik schat een 100tal meer fans dan gisteren waaronder een 30 fans van de bezoekende club, hoera! Weer leuk om te weten dat dit stadion plaats biedt aan 25.000 toeschouwers…

Het niveau van de wedstrijd lag al iets hoger en My Team was de betere en kreeg enkele goede kansen maar de bal wou er niet in. My Team werd dan koud gepakt op een heel mooie counter met dito afwerking, 0 – 1. Wedstrijd werd snediger en net voor rust kreeg My Team een strafschop maar de keeper van Pahang pakte de bal. We gingen rusten met 0 – 1, beter dan niks want ik had tenminste al een mooi doelpunt en penalty gezien. De 2de helft was van hetzelfde, My Team de betere maar ze kregen de bal er niet in. De paal en lat brachten redding voor Pahang dat met een gevleidde overwinning naar huis mocht.

Wedstrijd was sfeerloos maar leuke anekdote was dat de speakers van de plaatselijke moskee opstonden en tot in het stadion te horen waren ;o)

Na de wedstrijd me dan snel terug naar KL gehaast om een glimp om te vangen van het nachtleven en wees maar zeker dat het er was… Schol.

Ter info nog: de volledig naam van UPB My Team is United Plantations Berhad - My Team Football Club

Geen opmerkingen: